god natt

Datum: 2010-06-02 Tid: 23:09:46

Nu ska jag bannemig sova. Igår kväll var jag korkad och skulle kolla på alla humorserier som går på tv, och de slutar ju vid tvåtiden. Starkt jobbat Therese! Trots det har jag varit ganska pigg, men med en son som varit ledsen/ gnällig majoriteten av tiden från 15.30 - ca 21 (med undantag från måltider och två 10-20minuters sömnperioder) så tärde det lite krafterna. Nu sover han iaf för natten, och jag ska passa på att fånga lite sömn innan det är dags för första nattmålet.

Hörs imorgon, och då ska jag visa hur Patrik meckade med min dvd/ cdspelare. En skiva hade ju som sagt bestämt sig för att inte komma ut, och lösningen var svårare än vi trott! ;) Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback