elak mamma?

Datum: 2010-06-29 Tid: 12:13:29

På torsdag skulle jag ha slutat röka. Men det ska jag inte. Nejnej! Har bara ett fåtal cigaretter kvar nu så jag slutar när dom är slut. Ja, när dom är slut! Inte innan. När jag röker dom ska jag intala mig själv att dom är så jävla vidriga så jag blir äcklad istället. Kanske är lättare att sluta då?

Min lilla gos ligger på golvet på en filt och sover =) Han ser så go ut! Men innan han somnade var det ett jäkla liv, han gillar inte att ligga själv. Men det ignorerade mamma för han måste ju lära sig! Dock när han skriker länge eller skriker så jag hör att han vill ha något så går jag ju naturligtvis till honom. Men ligger han bara och kinkar för att han inte vill ligga själv, då får han faktiskt ligga själv iallafall ;) Låter jag elak nu?

Kommentarer
Postat av: cicci

japp, det låter elakt, en bebis behöver inte lära sig att ligga ensam, bättre att bära =)

Datum: 2010-06-30 Tid: 08:07:55
Postat av: irina

Man får alltid höra att man e dålig som mamma för att man låter ungen gnälla lite.

Jag går sj inte o bär runt min son för att han smågnäller. jag ger honom inte saker när han gnäller efter dom heller. han måste lära sig (typ om han vill ha min kamera, men jag inte tillåter honom blir han skitförbannad. inget jag uppmuntrar)



Min son är trygg och älskad. det kan alla som sett o umgåtts med honom övertyga.

Jag har gjort ett ypperligt "Jobb" som mamma helt enkelt.

trots att jag inte går runt o bär på honom när han kinkar efter mig...man vet ju sj vad som e bäst för ens barn ;)

Datum: 2010-07-01 Tid: 19:09:06
http://gullebulle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback