donationsradet.se

Datum: 2010-06-19 Tid: 11:50:52

Oj! Igår gick Adrian och la sig strax innan nio, och så vaknade han runt sju imorses =) Sen när han hade ätit somnade vi om på soffan och sov mer. Mammas snälla pojke som låter mamma vila! Adrian sover fortfarande och jag sitter med mitt morgonkaffe =)

Igår kom Frida över. Det var vääldigt längesen vi träffades! Mycket trevligt tycker jag. Thomas och hans flickvän kom över också, satt och tog mig lite vin med sällskapet. Jag har ju sagt att jag inte ska dricka minsta gnutta alkohol när Adrian är hemma, men nu har jag kommit på att jag vill inte bli det minsta berusad, utan bara ha smaken. Så vinet förtärs väldigt sakta ^^ Men gott är det! Och jag hade riktigt kul igår, det är en speciell känsla att umgås med vuxna på kvällen, det händer ju inte överdrivet ofta numer ;)

Pratade med Rachel för ett tag sen också. Antagligen kommer lilla prinsessan behöva benmärgstransplantation. Jag kommer testa mig för att se om jag matchar henne, för varken Rachel eller lilltjejens pappa matchade. Att ta benmärg gör tydligen fruktansvärt ont, men kan jag hjälpa till så kommer jag göra det utan tvekan. För några år sen registrerade jag mig på www.donationsradet.se där man registrerar om man vill donera sina organ efter sin död. Det tycker jag att alla borde göra, för när du är död behöver du inte dina organ men kan rädda någon annans liv.

Sen får vi se vad som händer och sker under dagen. Antagligen så blir det bara att slappa. Jag är slapparnas okrönte drotting! Och på tal om drottning och sånt så ska jag se när Vickan gifter sig =) Hon kommer nog vara såå vacker!

See you folks! (Regga er på donationsrådet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback