dålig på att handla

Datum: 2010-06-09 Tid: 10:25:26

Trött, trött, trött och återigen trött! Adrian sover lite middag och det vill jag med göra. Men då blir jag nog bara ännu tröttare sen. Lite senare ska vi åka iväg och handla med mammi. Skulle promenerat ner till Maxi var det tänkt, men passar ju bra att mammi skulle handla också. Skriva inköpslista snart.

Fast där har jag ett problem! Det jag tycker jag behöver idag är jag inte sugen på imorgon. Så saker och ting blir väldigt lätt gammalt här. Och då har ju jag slängt pengarna i sjön. Ska iaf passa på att köpa massa mat till Adrian, det går alltid åt.

Annars händer nog inte mycket idag. Det regnar och då håller vi oss helst inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback