artiklar

Datum: 2010-06-22 Tid: 14:36:08

Nu har både Borås Tidning och Expressen / GT skrivit om Hailey. Kontaktade dom tidningarna igår, och även aftonbladet. Men afonbladet tar inte emot tips från tredje person och Rachel har inte tid att sitta och ringa sådana samtal. Tyvärr är inte jakten på en lämplig donator så himla lätt har jag märkt. Får information hela tiden om nya "hinder". Dels att det tar lång tid och dels att "komma in i systemet" inte är så lätt som det verkar på tobiasregistrets hemsida. Hoppas dock de skyndar på lite nu när vi är många som har anmält vårat intresse att bli donatorer!!! Facebook-gruppen har i nuläget 238 medlemmar, och gruppen har bara funnits i tre dagar =) Dock är några av dom personer som av en eller annan anledning inte kan donera, men bjuder in alla sina vänner till gruppen. Som sagt är att hjälp välkommen!

***
Jag och Adrian är hemma hos mammi nu. Skönt och slappa och vila upp sig, men är här för att hjälpa mammi att städa också. Hon opererade ju höger handled för en vecka sedan och har ont. Lillfisen ligger och sover middag och har gjort det väldans länge! Han lär ju inte sova något mer under dagen, får vi hoppas iaf. Här vaknar han alltid under natten och vill äta, men jag tror det beror på att vi sover jämte varandra då. Jag kanske väcker honom! ;)

Annars har jag inte mkt mer att säga... otroligt nog ;)

Kommentarer
Postat av: Tomtanja

Thanks for the information

Datum: 2011-03-07 Tid: 12:37:14
http://tomtanja.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback