åhfan!

Datum: 2010-06-08 Tid: 20:26:12

Tror mina skattepengar kommer komma snart. Vet ni vad dom ska gå till? Adrians dop! Hade totalt glömt bort den summan pengar och det passar perfekt! Ska slänga in dom pengarna på sparkontot direkt när de kommer in på mitt lönekonto. Tjo! Slipper oroa sig för det då =)

Ikväll har Adrian varit väldigt väldigt väldigt ledsen! Har inte känts bra alls. Först lekte vi som vanligt på filten men sen helt plötsligt började han gråta jättemycket. Tror det är lilla magen som krånglar, ush ush! Nu verkar det ha släppt iallafall. Förväntar mig en redig bajjblöja nästa gång vi ska byta den, jag hoppas på det iallafall!

Nu har han lagt sig för natten och jag borde lägga mig jag med. Men jag har blivit övertrött så kommer inte kunna somna. Ska kika runt på nätet och kolla lite tv, så får vi se när John Blund kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback