adrian är lite krasslig

Datum: 2010-06-23 Tid: 21:17:11

Mitt lilla hjärta ligger och sover. Han har varit så duktig under tiden jag har lagt ner mycket tid i att försöka hjälpa Rachel och Hailey! Nu behöver jag inte lägga ner så mycket mer tid på att få folk att uppmärksamma detta, bara sköta gruppen och hjälpa Rachel med det hon behöver hjälp med! =)

Adrian är rosslig i halsen också. Hostar och snorar. Pratade med bvc om råd, skulle bada honom och ge hon ljummet vatten att dricka. Och alvedon om han hade feber. Men ikväll ville inte Adrian alls bada, började storgråta när jag sänkte ner honom i vattnet. Älsklingen min!

Imorgon är det spädis igen. Jag älskar verkligen att gå dit! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback