wohoo!

Datum: 2010-07-29 Tid: 21:39:36

Idag har varit en bra dag! Började med kaffe hos Sarah, väldans trevligt! Blev lite avlastad också när Sarah, Rikard och deras Amanda ville leka med Adrian =) Sånt gillas! Väntar på att Sarah ska tagga mig på facebook med bilder på Adde när han sitter på hennes boxerhund Bobbo som ligger i soffan ^^ Ni får se sen!

Sen mötte jag som sagt upp Emma i stan, men det vet vi redan ;) Leta skötväska var det enda vi gjorde samt snacka lite strunt som vanligt.

När jag och Adde kom hem så har vi mest slöat, och "läst" bildboken med djur som Adrian fick av min faster Inger och company i dop-present. Adrian tittade på bilderna och sen på mig med en blick som sa typ "Är du helt dum i huvet, hur låter du egentligen?" när jag skulle låta som alla djuren. Förövrigt är jag tydligen väldigt bra på att imitera grisar enligt min bror Kim, pratade med honom i telefon när Adrian ville ha sysselsättning ;)

Sen kom Nicole över på en kvällskaffe =) Hon hade med sig en stooor kasse med kläder till Adrian som han har fått av hennes syster. Det tackar vi för! Och tydligen finns det ännu mer kläder, wie!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men på lördag är jag barnledig! Då ska jag dricka ööööl! =) Mammi ska ta Adrian då, men får se till att inte bli för fuller så man blir bakis. Sen på söndag kommer min barndomskompis Mikaela och hennes kille hit på besök =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback