vad händer? jo...

Datum: 2010-07-25 Tid: 15:10:17

Combover nästa! Tappade ännu mera hår i duschen, detta blir fan bara värre o värre. Får en bild i huvudet att jag snart har stora kala fläckar och får hålla på o kamma över. Vafan, det är ju gamla gubbar som ska hålla på så, inte jag! Fick ändra benan idag vid luggen, ush o fy!

Ska ner till Dansko idag på kaffe. Ringde honom nyss men han låg o sov. Lite sliten efter gårdagens bravader. Haha! Skönt att slippa sådant, tycker jag! =)

Imorgon blir det hemfärd. Monika och Mattias stannar hos mig och Adrian en eller två nätter. Ska nog passa på att ta en tur till djurparken i Borås. Jag har bott i Borås i sju år men aldrig varit där. Fail!

Vi gjorde en tårta idag också. Med marängbottnar, vaniljkräm, grädde, blåbär och hallon. Mums mums mums! Bären passade bra till allt det söta, så den blev inte för söt ^^ Farmor och farfar kom förbi och sa hej då samt firade pappa lite. Trevligt!

Nu ska jag... ja, inte vet jag. Göra något annat iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback