tack!

Datum: 2010-07-28 Tid: 22:45:13

Haha, det jag skrev i förra inlägget om någon kände sig manad till att bidra till "skötväskan" i tidig födelsedagspresent var mest på skämt. Men 2 personer har tagit det på allvar och överfört pengar till mitt konto! Jag får tacka så mycket, farmor (och farfar) och pappa! Väldigt snällt av er ♥

Tog en dusch när Adrian somnat. Det var inge roligt. Tappade ännu mera hår. Och när jag borstade håret så tappade jag mer ändå. Jag blir galen! Tydligen är det så att man inte tappar något hår under graviditeten (men det tyckte jag att jag gjorde), men när barnet är 4-5 månader så tappar man allt man skulle tappat på dessa 9 månader! Hur jävla sjukt är inte det? Som om man inte har nog att tänka på redan liksom. Helt kal på höger "luggsida". Pannband nästa!

Nu ska jag sova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback