rachels födelsedagspresent

Datum: 2010-07-06 Tid: 14:51:39


Detta armband ville jag ge till Rachel i present, tyckte att texten på armbandet var så fin! Men snacka om min besvikelse när jag frågar en expedit om det och hon svarar att de inte har några kvar. Jag blev nästan gråtfärdig! Inte för att jag ens visste om Rachel skulle gilla det, men jag skulle tycka om att ge bort det. Expediten märker min besvikelse och frågar om det är till något speciellt och jag berättar lite om Hailey och Rachel. Då kommer hon plötsligt på att hon har lagt undan ett som jag får köpa :) Jag tror en annan kund velat ha det och la undan det, men att hon kände medlidande och tyckte att det skulle passa så bra som present till Rachel. Glad blev jag, och dessutom skickade hon med en bok helt gratis som var något i stil med att aldrig ge upp, har jag för mig. Och Rachel verkade uppskatta presenterna, sånt gör mig glad!

Visst är människor allt bra snälla ibland? :)

Kommentarer
Postat av: Bika

Konstig? Tss, det är jag som är normal och resten av världen konstig :D

men ja, det är allt en himla tur att han har mig, haha. Det är en lika stor tur att jag har honom. <3



Skönt att grabben mår bättre nu. :)

Datum: 2010-07-06 Tid: 16:23:25
http://bika.blogg.se/
Postat av: Bika

Konstig? Tss, det är jag som är normal och resten av världen konstig :D

men ja, det är allt en himla tur att han har mig, haha. Det är en lika stor tur att jag har honom. <3



Skönt att grabben mår bättre nu. :)

Datum: 2010-07-06 Tid: 16:23:26
http://bika.blogg.se/
Postat av: Henryuna

A exceptional happy site!

Datum: 2011-01-14 Tid: 13:08:52
http://henryuna.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback