puh!

Datum: 2010-07-28 Tid: 18:03:20

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt! Det tar på krafterna att komma hem efter en resa märker jag! Man bearbetar nog allt som har hänt och försöker landa i vardagen igen. Adde gillar inte att behöva lämnas ensam, hemma hos pappa var det ju alltid någon som höll honom sällskap. Men det går bättre än vad jag trodde iallafall.

Vi sov middag båda två idag. Det är helt sjukt hur trött jag var innan. Sen har jag badat Adrian, och blev helt genomsvettig! Det är så varmt här i lägenheten så det är äckligt åt det. När Adrian har lagt sig ska jag ta mig ett bad, ägna mig lite vardagslyx! Finns nog en gnutta vin i bag-in-boxen som står i kylen med, så det får bli ett glas innan sängdags.

Och på tal om "skötväskan" i föregående inlägg så får det nog bli den svarta, ja. Frågan är bara om jag har råd med den just nu. Får kolla kontot när alla räkningar är dragna. Ingen som känner sig manad annars att sätta in 300 pix på mitt konto? Vi kan ju säga att det blir en för tidig födelsedagspresent ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kolla ditt konto. ;-)

Datum: 2010-07-28 Tid: 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback