presenter och ingen shopping

Datum: 2010-07-24 Tid: 13:58:06

Nu har jag vart en sväng ner på byn med Adrian. Fick födelsedagspresent till pappa köpt och nödvändiga saker till Adde. Varför ska det vara så svårt att hitta present till pappa för? Menmen, han får tre små av mig och Adrian, så det får han bli nöjder med =) Även om personer inte vill ha något ska man ge ändå, för sakens (födelsedagen) skull.

Igår förresten så var vi in till Uppsala, till Barnens Hus. Jag köpte inte ett dugg! Jag börjar bli duktig på att inte köpa onödiga saker som man vill ha just då man ser det, men inser sen när man kommer hem att man inte behöver det :P Var in på Lindex med o kolla klänningar, men hittade ingen som passa. Var väl lika bra det kanske...

Nu får jag väl ta o underhålla Adrian. Att ligga själv passar sig inte alls nuförtiden och att sitta vid datorn med honom i knät blev bara krångligt... Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback