potatis

Datum: 2010-07-16 Tid: 20:46:23

Adrian har smakat på potatis idag. Men han bara käka på som om han ätit det förr. Lite besviken blev jag allt då jag ville se massa grimaser ;) Köpte gröt idag med som han ska få smaka på imorgon. Spännande detta ju!

Annars idag har vi varit upp till min faster Christina. Hon håller på med keramik, så jag köpte en fin kopp i perfekt storlek för kaffe (kaffekoppar ska vara stora!). La även en beställning på en kopp till Adrian som ska vara blå, ha två handtag och stå "Adrian" på. Spännande! =)

Äntligen pratat en stund med Rachel ikväll också! Vi har inte hörts på ett par dar och det har känts tomt. Men nu så =) Hon är så stark, den tjejen! Och lilla Hailey är en krigarprinsessa. Hailey krigarprinsessan ^^

Annars då? Ont i halsen och mossig bakom näsan. Känns nästan som att jag håller på att få halsfluss. Eller plus i halsen som jag sa när jag var liten. Hoppas skiten håller sig borta, inge kul o va sjuk på semestern ju! Men kommer den så kommer den, inte mkt att göra åt. Hoppas bara att jag får söka till vårdcentralen här? Någon som vet sånt??

Oh well. Liten uppdatering från mitt superspännande liv! ;)

Kommentarer
Postat av: josse

Du har alltid rätt att söka vård där du befinner dig. Om du behöver söka vård, ring först 1177 (vårdrådgivning) så kan de skicka en remiss och kolla upp vart du kan gå. Säg att du behöver komma till läkare men inte bor i Uppsala. Jag har fått gå till Samariterhemmet ett par ggr när jag varit i Uppsala. Kram josse (från smygis)

Datum: 2010-07-16 Tid: 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback