pladderi-pladdera

Datum: 2010-07-18 Tid: 00:20:25

Idag har varit en riktigt konstig dag! Adrian har vart pigg och alert, men morsan har varit seg som jag vet inte vad. Jag är mossig i hela huvudet och bakom näsan och så har jag ont i halsen... Ett tag var jag riktigt tjurskallig, Adrian ville inte sova middag så jag fick ingen egentid. Jag säger då det. Men Adde-Padde sov så snällt när vi skulle käka middag iallafall =)

Har suttit med farsan och ena lillebrorsan och lyssnat på gamla låtar ikväll med. Det är lite nostalgi för mig för jag minns hur pappa spelade mycket sån musik förut. Och radiokanalen Vinyl 107 var alltid på i bilen där det spelades gamla låtar =)

Annars har jag inte mycket att komma med. Ska laga middag här imorgon. Kycklingfilé inlindat i bacon o klyftpotatis. Får se vad det blir för sås till... Kanske slår på stort och gör mexibiffar nån dag också ;) Only god knows! Men jag är ju grym på de biffarna enligt Patrik iaf.

Nu ska jag nog slänga mig i säng därnere i mitt gamla rum och kolla på tv. Inte sovtrött än, bara grymt seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback