packning, hår, bullbak och barnpassning

Datum: 2010-07-08 Tid: 13:05:06

Jäklar vad mycket packning det blir med ett litet barn! Jag tar med mig allt jag kan komma på, till och med saker man kan köpa däruppe. Men när ekonomin är som den är så får det bli mycket packning, vill inte slösa pengar på något som redan finns liksom. Jaja, vi får se det som att jag får massa muckler istället! (Muckler låter mkt roligare än muskler, så ja, jag kan faktiskt stava till muskler, hehe!)

Jääävlar vad jag tappar hår! Helt galet! Jag är ju redan så jäkla tunnhårig, och inte blir det bättre av att jag sätter upp det i tofs hela tiden. Ibland struntar jag till och med i att borsta det, så det fastnar i snodden. Inte så smart! Får ha håret utsläppt och låta det vila...

Ikväll blir det bullbakning med min mammi! Ska med till dopet. Jag har inte bakat bullar på år och dar, så det ska bli skoj. Ile får passa Adrian så länge ;) Han avgudar Adrian nu! Innan så hade han inte haft så mycket kontakt med barn och vågade inte hålla Adrian i rädsla för att han skulle gå sönder. Men nu är det inga problem längre, och det är så roligt att se =)

Nej. Gå igenom packningen igen och se om det finns något jag kan plocka bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback