min adrian

Datum: 2010-07-07 Tid: 13:46:32

Jag älskar min sons vackra ögon, hans pluffsiga kinder, hans goa mage, härligt mulliga lår och hans söta fötter. Jag älskar när han greppar tag i min hand (även om det är omedvetet) och jag älskar när han ger mig hans fina leende. Jag älskar hur han rynkar på näsan ofta när han ler och jag älskar hans skratt. Jag älskar att bara sitta och kolla på honom när han sover. Hans belåtna suckar låter som musik i mina öron och jag älskar att pussa på honom. Jag älskar stunderna då vi bara ligger och bara kollar på varandra.

Jag älskar min son högre än vad ord kan beskriva!



Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

<3 <3 <3

Datum: 2010-07-08 Tid: 22:56:14
http://beckahbitch.se
Postat av: Ajdinsmamma

Sötaste trollet :)



(följa varandra via bl?)

Datum: 2010-07-13 Tid: 17:59:59
http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback