magknip

Datum: 2010-07-01 Tid: 21:20:07

Min stackars lilla fina pojke fick världens magknip och bara skrek o skrek ikväll. Men efter en redig prutt så släppte det. Jobbigt för både honom och mig, fasiken vad jag ville ut och ta en cigg för att lugna nerverna efteråt. Men det gjorde jag inte. Adrian åt lite sen och nu sover han ♥

Imorgon ska jag och Adrian ner till stan och fika med en kollega till mig. Sen nån gång under dagen kommer mammi och hämtar Adrian så jag blir barnledig. Och på kvällen vankas det bio med Emma. Sova ut på lördag sen med. Lovely! Ska passa på att samla på mina mamma-krafter igen, det är ganska tomt på den fronten nu. Trött, trött, trött!

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Jensviktoria

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.

Datum: 2011-04-07 Tid: 07:43:23
http://jensviktoria.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback