joråsåatte

Datum: 2010-07-06 Tid: 21:50:02

Nog hittade jag ett par dojjor som duger! Fina är dom till o med, ett par ballerina i skinnimitation, i think. (Hur fan kan folk hålla reda på allt vad tunikor, leggings, material, olika skonamn osv osv är. Rena djungeln ju!) Men nu har jag nog en skaplig outfit till dopet iallafall. Bara hår och smink kvar att fundilera ut nu.

Tror bannemej jag ska kombinera min blogg med alla olika bloggkategorier som finns: mammablogg, modeblogg, skönhetsblogg, provokationsblogg, politikblogg, skvallerblogg, film/ tv/ musikblogg, livsstilsblogg, matblogg, hälsoblogg... Nä, fasiken heller. Mamma- och Thereseblogg får duga. Men visst hade jag varit grym om jag hade lyckats hålla alla ovanstående kategorier flytande?

Snart ska jag lägga mig i sängen och läsa min nya tidning från Vi föräldrar. Ajjemän, jag har allt börjat prenumerera jag! Jag är absolut inte den mamman jag trodde att jag skulle bli. Jag trodde att jag skulle ha en avslappnad syn på Adrians kläder - hell no! Min unge ska bara ha det finaste/ coolaste. Trodde inte jag skulle vara intresserad av coola bebis-prylar - hell yeah, sånt är ju skitkul! Trodde heller inte att jag skulle tycka att blöjor var intressant, men hur gulliga kan inte blöjorna vara då? Men det som förvånar mig mest: Jag trodde inte jag kunde vara så gulligull och puttinutt som jag är. Rena softisen ju! Dock är jag jävligt avslappnad för att vara förstabarnsmamma, det har jag hört från många flerbarnsmammor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback