jag vet att jag borde sova, men...

Datum: 2010-07-06 Tid: 04:43:38

Jag har fastnat i en blogg. En blogg som stundtals är så otroligt smärtsam att läsa och andra stunder så underbar! Jag har läst, och läst, och läst ännu mer. Jag har fastnat så totalt att jag glömt bort att jag borde sova. Trots det så är jag inte trött. Den här bloggen har fått mig att både gråta och skratta. Det är inte ofta jag gråter över att läsa andras ord. Jag kan lätt börja gråta över att se andras smärta, men inte att läsa om den. Denna människa som skriver denna bloggen skriver med så realistiska ord och med sån sanning att tårarna började rinna. Jag kan inte låta bli att imponeras av denna människa!

Kommentarer
Postat av: bika

Jo det låter ju som att det är en förklaring.

Det är så tråkigt bara att det är så att det är fult att använda Jagformen, eftersom att det ändå är Jag som vill något.

Jag har märkt med att det är lättare att uttrycka att jag vill ha någon om jag säger man, det blir som lite mer svävande.

Måste jobba lite på att framhäva Mig Själv tror jag allt. :)

Datum: 2010-07-06 Tid: 11:02:56
http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback