inte som planerat och dop-prat

Datum: 2010-07-05 Tid: 22:47:30

Idag hade jag planerat att städa iordning härhemma och packa det vi ska ha med oss på vår lilla semester till Uppland, men det blev inte mycket av det inte. Först hade ju Adrian ont så länge och efteråt orkade jag inte. Ingen handling blev det heller som det var tänkt. Lillfisen var glad och nöjd när jag la ner honom i vagnen, men några hundra meter hemifrån började han gallskrika så det var bara vända hem igen. Jävla magknip!

Inget morgonkaffe har jag heller, så när Adrian har ätit frulle imorgon ska vi ner till affären =) Jävligt smart av mig att gå tidigt också då värme inte hunnit komma, eller hur!? Fast måste kolla smhi iofs... Åh! Det ska inte bli så varmt imorgon, skööönt! 14-19 grader under dagen. Lagom!

Längtar som fasen tills på lördag (dopet), även om det känns jäkligt stressigt just nu. Egentligen behöver jag inte stressa upp mig alls för jag har mycket hjälp =) Imorgon ska jag leta efter en klänning eller liknande, tror inte det skulle vara så uppskattat om jag kom i såna kläder jag brukar ha (shorts och linnen sommartid, haha). Jag i klänning, det rimmar riktigt illa! Men det är ju trots allt ett speciellt tillfälle, så man får ju anstränga sig lite ;)

Nej, nu ska jag hoppa bingen. Natti!

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Stackars lilla killen, Hoppas att magen är snällare mot honom nu.

Datum: 2010-07-06 Tid: 06:05:42
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback