inge uppsala idag, men imorgon!

Datum: 2010-07-20 Tid: 22:47:08

Lyckade sysslingar (dom är tvillingsystrar) man har! Hade ju tänkt åka till Uppsala med Jeanette idag, men orkade inte. Så hon föreslog imorgon istället. Sen får jag förfrågan av Elisabeth om hon och jag ska träffas i Uppsala imorgon. Dock visste ingen av dom att båda frågat mig. Men summan av kardemumman blir att vi träffas alla tre. Jag tar ju självklart med mig Adrian, Jeanette sin dotra (och lilla fisen i hennes mage) och Elisabeth ska vara barnvakt åt mitt kusinbarn =) Barnmaffian! ;)

Jag är ute efter att köpa någon mysig filt till Adrian. Jag är heeelt galen i filtar och anser att han kan inte ha för många! Han ska ha massor med filtar under sin uppväxt, och när han blir större ska jag göra ett fetingstort lapptäcke av dom!

Näe, om man kanske skulle sova nu. Har varit på väg sen klockan nio, men såklart blir det inte så. Jäkel!

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Filtar är mys, Kul idé med lapptäcket :)

Datum: 2010-07-21 Tid: 10:28:56
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback