hunnit mycket!

Datum: 2010-07-06 Tid: 14:31:14

Sicken dag! Adrian vaknade kvart i åtta, det var ju typiskt att han sov så bra när jag inte gick och la mig skaplig tid. Men det är lugnt, har varit pigg idag ändå. Runt halv nio gick vi hemifrån och kom hem vid halv två, och under denna tiden har jag hunnit med 2 mataffärer (glömde köpa en sak på den ena), en kiosk för en kaffe som smakade blä (hade ju inget morgonkaffe hemma), försäkringskassan, Lindex och köpte en klänning jag faktiskt gillade + leggings (mina första par leggings ever, vita!), sen väntade jag på att en butik skulle öppna och då gick jag till banken, apoteket och pressbyrån. I butiken köpte jag en födelsedagspresent till Rachel som jag är såå nöjd med, ska berätta om det senare idag. Sen åkte jag och Adrian upp till sjukhuset och hälsade på lilla Hailey och Rachel. Nu är jag seg och ska vila med min lille fis en stund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback