en stund på landet

Datum: 2010-07-15 Tid: 21:48:30

Idag har vi inte gjort många knop. Jag har badat Adrian och därefter skulle jag klippa hans naglar. Jäkla klant som jag är råkade jag klippa till honom i tummen. Dumma mamma, stackars barn! Snacka om att jag hade dåligt samvete efter det, även om det inte var med flit. Usha, nu glömmer vi det och går vidare tycker jag!

På eftermiddagen åkte vi upp till min farmor och farfar och hälsade på. Även Adrians syssling Benjamin (född 7/7-10) och hans föräldrar kom dit. Benjamin var en söt liten krabat må jag säga =)

Nu ligger lilla Adde-Padde på soffan och sover. Varför skrev jag Adde? Jag vill inte att Adrian ska kallas det... varför vet jag inte. Aja, Adde-Padde kanske blir hans smeknamn ;)

Nä... hej!

Kommentarer
Postat av: Edvinmargrethe

Great .Now i can say thank you!

Datum: 2011-06-02 Tid: 13:12:10
http://edvinmargrethe.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback