djurparken!

Datum: 2010-07-27 Tid: 17:56:14

Idag har jag, Adde, Monika och Mattias varit på djurparken. Den var större än vad jag trodde, hur får den plats i lilla Borås liksom? Och mycket turister som kommer dit också. Det var som sjutton! Vi har sett zebror, elefanter, giraffer, olika sorters apor, vargar, björnar o mkt mer =) En trevlig dag!

Nu har Monika och Matte precis åkt vidare till Blekinge, och Patrik har kommit hit. =) Strax ska jag betala räkningar (urk) men sånt är livet.

Glömde berätta att mammi har köpt en matstol till Adrian också! En blå sån där som man kan göra om till "gungbil". Tack så mycket! Imorgon ska jag träffa mammi igen, har saknat henne. Och hon har nog längtat ihjäl sig efter Adrian skulle jag tro. Hon har inte varit ifrån honom såhär länge nånsin. Nästan tre veckor.

Nope. Kaffetime! (Längtar tills mitt vanliga kaffe är slut, då ska jag smaka Gevalia Colombia som jag har hört är riktigt gott! Återstår att se!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback