c", ) <--- glad gubbe ^^

Datum: 2010-07-31 Tid: 15:18:45

Blev ingen fika på gamla sjöbogården, så det blev lite kaffe här istället. Har köpt en flaska vin och tre 4,5 päroncider (asgott att blanda), men jag vettefan om jag ska dricka allt. Lär ju bli cocobäng efter 3 glas! 2 glas vet jag att jag klarar utan att bli onykter iaf. Försöker komma på vad jag ska ladda magen med innan. Det löser sig! Laddat upp med 2 pan-pizzor och en cola till dagen-efter-mat imorgon med ;)

Nu har Adrian och hans mommo åkt hem till henne. Saknar honom redan, men det ska bli såå skönt att få vara "bara Therese" och inte "mamma Therese" ikväll! Och det står jag för, jag måste ladda mamma-batterierna =) Tack mammi för att du tar honom, verkligen uppskattat!! ♥

Nu ska jag vila lite innan det är dags för lite käk ^^ Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback