borta bra men hemma bäst!

Datum: 2010-07-26 Tid: 22:30:12

Nu är vi hemma, och det är sååå skönt! Borta bra, men hemma bäst ^^ Det var en behaglig resa också, inga problem där inte. Imorgon ska vi till djurparken en sväng, blir spännande! Har ju som sagt inte varit där ännu.

Strax kommer Patrik hit!!! Wohoo! Ska få se hans nya bil, och få teståka också. Rooligt!

Nu orkar jag inte skriva mer. Bye!

Update;
Åh! Glömde ju säga att mammi och Erja har varit här och städat åt mig, såå snällt! Gjorde det hela ännu skönare att komma hem =) Tack tack tack! ♥

Och Patriks bil var otrolig! Vilken jävla bil! Jag är kär i den, jag vill gifta mig med den!

Och vet ni vad? Jag har varit smärtfri i 2 månader exakt idag! Alltså två månader sen jag gjorde gallstensoperationen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback