bikten.nu

Datum: 2010-07-08 Tid: 14:25:22

Har blivit helt beroende av att läsa www.bikten.nu. Det mesta som står där är nog falskt, men inläggen där folk skriver att dom vill mörda andra människor är ju bara patetiska! Jag kan slå vad om att det är mestadels killar, som sitter framför datorn dygnet runt och spelar onlinespel och dricker red bull som skriver sånt. Små pojkar som är så besvikna över att det inte blev mer än så i livet. Do something about it then!

Sen blir man förvånad över hur många äckel det finns! Nyser på frukten i affären med flit, pissar på golvet på allmänna toaletter, har en skev syn på män/ kvinnor, är otrogna hit och dit utan samvetskval (en del har det dock), och en jävla massa fjortisar som är sååå kära men sååå olyckliga! (Fast jag var ju också sån när jag var yngre, inte mkt dock. Min käre far sa att vi ungdommar levde som en jävla dokusåpa, och det håller jag med honom om nu. Han sa också "ni tycker att ni har problem nu, vänta bara tills ni kommer ut i vuxenvärlden!" och även där håller jag med. Fast hade man inte lärt sig att lösa sina problem då, hade man nog haft svårare att lösa problem nu! Haha, vilken avstickare detta blev)

Ja, jag låter dömande. Men kolla in sidan så märker ni hur patetisk, men underhållande, den är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback