bajsprat och hår

Datum: 2010-07-23 Tid: 11:10:16

Inga kräsmagade bör läsa detta stycket! Åh, så trevligt denna förmiddagen började! Satt med Adrian i knät och ställde mig upp. Kände hur det luktade bajj och kollade ner. Hela framsidan på mina shorts var full med skit! Läckande blöja, såå trevligt. Att Adrian dessutom är lite lös i magen gjorde det ännu trevligare måste jag säga. Tack för hjälpen att duscha Adde, Monika =)

Nu kan ni kräsmagade läsa om ni vill! Fast jag tror iofs att ni var nyfikna och läste ovanstående ändå. Iallafall... minns ni att jag skrivit att jag tappar förbannat mycket hår? Jojemen, nu syns det också. Ni ser på mitt profilkort, hur jag har "luggen" hängandes ner på varsin sida av ansiktet. Under det börjar det bli kala fläckar. Så väldans roligt så jag tror jag måste skratta lite! Eller inte. Jag tror det är hormonerna efter graviditeten som orsakar det, och jag är inte ensam om den teorin. Men fan. Tunnhårig blir tunnhårigare, jag har ju knappt någe hår kvar!!! Dessutom att jag redan har så hög panna, och nu blir den ännu högre... Hoppas det växer ut igen iallafall.

Kommentarer
Postat av: gerd

Högt hårfäste är tecken på hög intelligens..Kram

Datum: 2010-07-23 Tid: 17:35:14
Postat av: Elli

Det växer ut igen :) Jag tappade massa hår efter båda barnen.. Skit jobbigt medan det växer ut igen, för det står ju ut "bebishår" överallt då :P Skit jobbigt!

Datum: 2010-07-23 Tid: 19:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback