bad och skor

Datum: 2010-07-06 Tid: 19:53:20

Nu har Adrian badat. Han var lite kinkig idag i badet, men ren blev han iallafall! Huvudsaken det ju. Minns när jag själv var liten, runt fyra år kanske... Jag verkligen hatade att tvätta håret, fick alltid in så mycket vatten i ögonen blandat med schampo. Det sved ju helsicke!

När Adrian lagt sig sen ska jag springa ner i källaren en sväng och se om jag har några skor att ha på dopet. Borde jag ju ha i kassen jag döpt till "nu-ska-jag-bli-mer-tjejig-men-det-blir-aldrig-av!". Men hej skavsår, isåfall, eftersom de inte är ingådda...

Kommentarer
Postat av: bika

ja vafasen, lika bra att testa. det lär ju inte bli värre direkt.



hehe världen är alldeles för normal och tråkig, behövs lite mer awesome folk som jag ^^



vi har fått inbjudan, men vi kan tyvärr inte komma för att vi får besök. det är planerat sen länge tillbaks

Datum: 2010-07-06 Tid: 21:21:59
http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback