yesterday and today

Datum: 2010-01-26 Tid: 23:09:29

Igår åkte jag ut till mammi för att vara hundvakt medan hon åkte till Tyskland. Vad fasiken tror ni hände då? Jo, fck sån jäkla värk i ryggen igen. Den kom ju i tisdags och höll i sig till torsdagen, och nu igår. Verkar komma oftare nu? :S Som tur var hade jag värktabletterna (rövpillrena) ute hos mammi! Patrik smsade i samma veva och när jag skrev att jag hade fått ont igen så var han hemma hos mammi max 20 minuter efteråt. Så underbar! Känns tryggare att ha någon där när jag har ont (Moa var ju iofs där, men hon har ju inte körkort om man skulle behöva åka in till sjukan, haha). Men värken avtog efter ca en o en halv timme, så jag kunde sova ganska ordentligt iallafall.

Tog bussen hem idag. Fick åka gratis (mitt busskort funkar inte där utifrån) så tack till den snälle busschaffisen =) Åkte hem och gjorde mig iordning för middag med två kollegor. Var riktigt trevligt och jag kände mig fin när jag för en gångs skull sminkat mig ^^ Servitören vi hade verkade också tycka det, för han vände sig bara till mig varje gång vi skulle beställa eller när han undrade om allt var till belåtenhet. Kanske påverkades han av min graviditet, verkar ju som att en del karlar dras till gravida? ;)

Patrik var iallafall så snäll och hämtade mig efter middagen, och nu sitter vi här och slöar. Blir snart sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback