wiiiho!

Datum: 2010-01-10 Tid: 15:29:08

Haha, nu har jag nog fått mitt första raseriutbrott utan anledning! Eller ja, anledningen var väl att jag var jäkligt hungrig och väntade på att maten skulle bli klar. Letade i sminkväskan efter eyelinern, men hittade den såklart inte. Vänder upp och ner på väskan så allt smink bara flyger ut och skriker "JAG FÅR DAMP!". Stackars mammi som jag pratade med i telefon, hoppas hon inte blev döv.

Nu har jag och Sofia iallafall ätit. Makaroner och köttbullar. Enkelt men gott =) Och så har jag "skottat" balkongen från snö. Vi har inte orkat göra det innan, och stått innanför balkongdörren när vi blossat (ja, för helvete, jag röker fortfarande!). Men nu kan vi iallafall gå ut på balkongen så vi slipper släppa in kylan!


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha ja. Men precis innan jag började filma dansade han när jag "sjöng".. men icke sen!

Datum: 2010-01-10 Tid: 16:12:33
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback