today

Datum: 2010-01-04 Tid: 16:47:57

Idag har jag uträttat lite ärenden, vilket gick smidigare än förväntat. Skönt det! Hatar när saker och ting krånglar. Men idag gick det som på räls =) Det bästa är också att jag får fortsätta simma gratis när jag är mammaledig, det står kommunen för. Då ska man bara pallra arslet dit då! ^^

Lunchade med Emma på Orion också, nice! Vi har inte setts på ett tag, vi ses inte alls lika ofta som förr. Dålig stil av oss, tycker jag! Efter lunchandet gick vi till Åhléns och köpte varsin "roll on" från Garnier, som man ska använda under ögonen för att motverka mörka ringar och påsar. Ska bli mycket spännande att se om den fungerar =) Köpte även en ansiktsmask som jag tänkte lägga imorgon bitti, en sån som man drar av. Sen blir det till att smörja ansiktet riktigt noga hädanefter, fan så torr man blir!


Nu ska jag vila! Ryggont, ingen hit! Men nu är den bara stel efter dagens bravader som tur är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback