sånt jäkla krångel!

Datum: 2010-01-29 Tid: 13:50:23

Jag verkligen avskyr vissa företag. Jag beställde en tjänst för flera månader sen som jag ännu inte fått tillgång till, och därför vill jag avsluta den. Men dom håller på och tjatar om att jag har bindningstid och så vidare så det går inte. Jag tänker fasen inte sitta och betala något fram till april 2011 som jag inte använder!?!? Och jag har inte längre behov av det eftersom jag beställt denna tjänsten från ett annat företag. Jag spyr på detta snart!

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag har också råkat i trubbel med sådana skitföretag som fångar kunder och pengar genom finstilta kontrakt.



tipset är helt enkelt att inte ge upp. få tag på chefen för det hela och be honom ringa upp dig och reda ut allt. hota med diverse saker, om det fortfarande inte ger sig. borås har konsument"experter" som tar itu med sånt här och kan hjälpa dig.



hoppas det löser sig :)

Datum: 2010-01-29 Tid: 16:39:38
Postat av: Anonym

Eftersom dom inte har följt sina åtaganden till dej, så har dom redan brytit kontraktet mellan er två!

Datum: 2010-01-31 Tid: 10:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback