saknar dig vännen!

Datum: 2010-01-18 Tid: 01:32:20

Idag är det ett år sedan. Ett år sedan du togs ifrån oss. Jag hade velat vara med här för att hedra ditt minne, men jag fanns med i tankarna istället. Saknar dig som tusan gums! Att inte kunna ringa dig när man vill har jag fortfarande inte förstått. Vila i frid!



Ett år har gått sen du lämnade jordelivet,
ett år sedan många av oss slutade ta saker för givet.
Det som hände är så svårt att förstå,
lika svårt nu som det var precis då.
Massa fina minnen delar vi många med dig,
inte så konstigt när du var en så fantastisk tjej!
Inte en dag har passerat utan en tanke på dig, min vän!
Du var en sån fin människa, och en vacker dag så ses vi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback