onödigt strunt, men rätt kul ändå

Datum: 2010-01-27 Tid: 15:48:24

Jag går hemma om dagarna nu, och det blir rätt tråkigt i längden. Därför läser jag nu ganska många bloggar. Och varför vet jag inte, men jag kommenterade ett inlägg där Kissie lagt in ett fanbrev hon fått. Jag blev först att kommentera hennes inlägg, men det som står är inte alls det jag skrev.

Det jag skrev var: Roligt dock att det bara verkar vara 12-13åringar som ser upp till dig.
Nu står det: Roligt dock att hon ser ut att ha målat som en 12-13åring xD men det är gulligt att så många som ser upp till dig.

En ren skitsak är detta iofs, men lite trist att "Sveriges största bloggerska" ändrar sina kommentarer. För klickar man på namnet Tess så är det till min blogg man kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback