nu är jag ensam

Datum: 2010-01-12 Tid: 23:46:03

Nu har Emma åkt hem. Det var en mysig filmkväll, kollade på en äckelfilm som ska kallas komedi och så kollade vi på "hitta nemo". Den sistnämnde filmen har man nästan alltid humör att kolla på ^^

Nu är jag ensammen, men det är ganska skönt! Har ju träffat massa folk idag trots att jag knappt gått utanför dörren: Sofia, Veronika, hennes dude, Sarah, mammi, Ile, Emma och Linda. 8 pers, och jag har bara gått ca 100 meter hemifrån ^^ Det är inte illa pinkat!

Snart blir det sova. Men lillfisen i magen är vaken. Haha, blir alltid så, när jag blir trött så piggnar h*n till och busar! Men det är så mys så jag somnar snabbt, även fast jag försöker hålla mig vaken för att känna så mkt som möjligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback