möte o stuff

Datum: 2010-01-18 Tid: 17:30:09

Idag mötte jag upp en kollega för lite lunch innan vi hade möte med jobbet. Och mötet var roligt! Det var mitt sista möte för åtminstone detta året iom graviditeten, så jag kunde säga precis vad jag ville och vad jag tyckte. Inga konsekvenser what so ever! =) Iofs så sa jag bara saker som kommer hjälpa mina kollegor om de fortsätter ligga på chefen om dessa saker när jag inte är med, så något händer!

Patrik ligger i andra änden av soffan och tyckte jag skulle uppdatera. Och detta var det enda jag kom på ;) Kan ju skriva att bebis la sig i mötet också förresten. Började sparka när det var negativa grejer som sas. Är det en liten politiker därinne tro?

Nä, nu räcker det för stunden. Nu har du iaf lite att läsa Patrik! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback