mina drömmar

Datum: 2010-01-27 Tid: 15:17:05

Jaadu. Ibland vet jag inte riktigt hur mitt huvud tänker när jag sover! Inatt när jag och Patrik låg och sov vaknade jag av att jag berättade att det fanns en massa mat på träningsredskapen på Patriks gym. Patrik fattade ingenting såklart, men jag var envis och "Jo, förstår du! Det är väldigt logiskt. På den där ligger det till exempel en låda potatisgratäng! Fast det är inte riktigt potatisgratäng ändå, men ja!"

Härom natten drömde jag också att jag pratade med en kompis. Hon och hennes sambo hade gått isär och de hade ett barn ihop. Stolt påpekade jag att jag minsann gjorde allt på ett smart sätt. Att det var smart att skaffa barn ensamstående, för alla går ju ändå isär förr eller senare tyckte jag. Då har ju jag det kirrat från första början liksom.

Varför står inte dessa grejer i drömboken som jag fick av Emma i julklapp? För i ärlighetens namn fattar jag ingenting av vad detta kan tänkas betyda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback