mer nattprat

Datum: 2010-01-31 Tid: 14:00:34

Ja, herregud! Inatt pratade jag tydligen i sömnen igen. Jag hade börjat skaka med hela kroppen och Patrik hade frågat vad sjutton jag höll på med. Och jag hade svarat att jag smälte snön, för mammi hade minsann sagt att man var tvungen att smälta snön innan man åkte bil. Sen hade jag någon hemlis också som Patrik absolut inte skulle få veta. Snart kan jag skriva en bok om allt jag gör och säger i sömnen!

Nu har vi nyss käkat pannkakor. Fasiken vad mätt jag blev, sådär äckligt mätt så det nästan känns som att man väger ett ton och inte orkar röra på sig.

Vi ska hämta Moa på Landvetter senare, så vi funderar på att åka till Ikea innan och kika lite. Får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback