lite kvällstjöt sådär

Datum: 2010-01-14 Tid: 21:45:28

Semestern skulle jag inte oroa mig över sa chefen. Däremot måste jag ringa fk och jaga rätt på vem som får mitt ärende. Kom på att jag har gjort lite fel, mitt puckofan! Jaja, får skylla på att hjärnan var överhettad från allt som gick fel innan. ;)

Sarah var precis upp på ett glas saft =) Själv svepte jag en kopp kaffe, så det blir inte sova riktigt än. Får leta upp någon film på Voddler som kan se intressant ut. Men utbudet börjar sina, kollar ju minst en film varje kväll därifrån. ^^

Imorgon blir en bra dag! Jag och mammi ska ju på massage då =) Läängtar!

Kommentarer
Postat av: kalle kaviar

vill öxå ha voddler

Datum: 2010-01-15 Tid: 08:39:10
Postat av: Inger

Jag oxå :) Kram

Datum: 2010-01-15 Tid: 11:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback