jävla värk

Datum: 2010-01-02 Tid: 23:43:56

Kände att värken i ryggen började komma tillbaka. Inte panik-värken, utan den molande värken som bara ligger där och stör. På något sätt är den nästan värre för man vet aldrig hur länge den kan sitta i. Men slängde i mig 2 alvedon i raketfart, och det verkar som jag slipper ha ont. För stunden iallafall. Kommer den tillbaka får jag värma en våt handduk i micron, lägga i en plastpåse och vira in i ett lakan. Det fick jag på sjukhuset inatt, jäkla effektivt och skönt!

Får iallafall vara försiktig med rövpillrena. Såhär står det om dom på fass.se iochmed graviditet:

Rådfråga läkare eller apotekspersonal innan du tar något läkemedel. Risk finns att fostret påverkas. Rådgör därför alltid med läkare före användning av Spasmofen under graviditet.


Åh, jag vill veta vad som är fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback