jag är så duktig!

Datum: 2010-01-06 Tid: 16:25:29

Trots att jag inte har simmat på över ett år (tror jag) så klarade jag 35 minuter i sträck. Det ni! Inte illa pinkat för en gravid kossa, om jag får säga mitt. Fast när jag klev ner i vattnet och tog de första simtagen trodde jag att det skulle gå åt fanders direkt. Ljumskarna var stela som sjutton och ryggen kändes av direkt. Men skam den som ger sig, det gick ju bra efter en stund! =) Och jag kunde faktiskt ha simmat längre, om jag inte bestämt att träffa Sofia halv tre för att handla mat ;)

Efter handlingen gick vi till Snack och käka, tyvärr jobbade inte Reza. Har inte träffat honom på hur länge som helst!

Ikväll ska jag och Sofia bara slappa och göra ansiktsmask. Härligt som fan! Köpte hem en massa glass, choklad, ostbågar, dricka osv osv.

Får se när jag simmar igen, det är ett bra sätt att rensa tankarna på. Mina tankar är i virrvarr och jag fattar ingenting. Men det löser sig väl.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Duktig tjej,,skulle jag med behöva efter allt "skit" mat ätit under jul o nyår,,men,men,,det kommer väl nåt år,,hihi

Datum: 2010-01-06 Tid: 16:44:58
Postat av: Therese

Ingen gång;D

Datum: 2010-01-06 Tid: 17:55:49
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback