jag älskar att vara gravid!

Datum: 2010-01-14 Tid: 02:10:32

Ja, jag älskar att vara gravid! Att känna bebisens rörelser är bland det underbaraste jag någonsin upplevt. Det är enbart därför jag är vaken vid denna tidpunkt. Bebis är nämligen en liten nattmänniska har jag märkt ^^ På dagen är h*n lugn som en filbunke, men när jag ska sova så sätter h*n igång och lever rövare! Vill ju uppleva det så mycket som möjligt, och då är det värt att förora lite nattsömn!

Och jag har ju inte haft någon svår graviditet hittills direkt. Visst, lite ont här och var och dedär med den akuta ryggvärken som kommer när man minst anar det (om det nu är relaterat till graviditeten, det vet ju ingen). Däremot har jag inte haft något illamående eller liknande. Halsbrännan jag upplevde för några veckor sen har också gett med sig.

Ja, att vara gravid är bland det bästa som hänt mig! Nu längtar jag bara tills den lilla krabaten vill komma ut till oss i den stora världen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback