ja må hon leva!

Datum: 2010-01-30 Tid: 12:34:39

Idag fyller världens bästa mammi år! Hon säger att hon bara blir 27, men jag ska berätta en hemlighet! Hon ljuger. Sanningen är att hon blir hela 46 år gammal, men det är ju ingen ålder på en ko =) Grattis på dig iallafall! Hoppas du uppskattar min och Patriks present, haha!


(Jag har ju som bekant inte alltför mkt stålar, så igår svängde jag och Patrik förbi Mc Donalds. Jag går fram till killen i kassan och frågar om jag kan få köpa lite av deras peppar. Snacka om förvånad han blev! Men snäll var han iaf så han fyllde en såndär papperspåse som man får maten i. Pepparn har vi nu lagt i en genomskinlig påse och snurrat grönt, glittrigt presentsnöre runt. Mammi tycker nämligen att donkenpepparn är den bästa pepparn att laga mat med)

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis Lillan!:)



Datum: 2010-01-30 Tid: 22:21:54
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback