im alive!

Datum: 2010-01-23 Tid: 23:04:15

Kan inte säga annat än att jag är såå himla glad över att värken i ryggen är borta! Hoppas den inte kommer tillbaka någon mer gång.

Vad har hänt sen jag skrev sist då? Igår var jag till jobbet och sa hej då. Hade med mig lite fika och efteråt spelade vi Yatzy. 1,5 timme var jag där och det var riktigt kul =) Sen kom Patrik och hämtade mig så åkte vi hem till mammi och slappade ^^

Idag gjorde mammi kållåda till middag. Både jag och Patrik sa att vi inte tyckte om det, men tamejtusan. Det gjorde vi visst =) Vi ska ut imorgon med och spela bingolotto. Var jättelängesen jag spelade det, så det ska bli roligt!!

På förmiddagen kommer tre goa tjejer hem till mig med =) Rachel, Terese och Evelina. Vi gick i samma klass när vi utbilade oss till personlig assistent. Rachel tar med sina två söta döttrar också ^^ (Det är samma Rachel som jag brukar skriva om ibland, som är gravid lika långt som jag)

Och på tal om graviditeten så börjar bebis vara vaken mycket på dagtid nu. Riktigt roligt att känna puffarna och se hur magen rör sig. Ska filma någon gång när bebis är riktigt vild! Ser så himla häftigt ut =)

Nu ska jag snart sova. Tänkte bara höra av mig så ni inte tror att jag är inne på förlossning eller liknande ;)

Kommentarer
Postat av: mammi

ha,,du glömde tala om att mammi laga er favvo mat me,,blää,,love ya

Datum: 2010-01-24 Tid: 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback