handla fattigt

Datum: 2010-01-18 Tid: 21:40:51

Idag har jag handlat på fattigmansvis! Dvs använt icas bonuscheckar, tömt spargrisen på mynt som jag sedan växlade i maskin och pantat burkar. Tur att Patrik var med mig, annars hade jag inte vågat det tror jag. För på något sätt så är det faktiskt lite pinsamt. Och det värsta är att det finns människor som är tvugna att göra så varje månad! Jag var inte tvungen, men jag ville bli av med allt krafs. Resulterade i 200 kronor i sedlar till plånboken med! ^^

Snart blir det sova. Är så trött! Kunde inte riktigt sova förra natten när jag insåg att det var min vän Moas dödsdag. Tänk att ett år går så fort! Helt obegripligt! Kommer alltid att minnas den tjejen med ljus och värme, inte en ond ådra fanns i henne! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är bra att panta burkar, miljövänligt!!! Så anser själv att det är pinsammare att inte bidra till miljön!

Datum: 2010-01-19 Tid: 14:38:25
Postat av: malin

fin blogg! :)

Datum: 2010-01-20 Tid: 07:09:08
http://malinmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback