good day

Datum: 2010-01-05 Tid: 17:10:17

Urinprovet idag visade att jag ska dricka mera. Det kan bli svårt då jag nästan aldrig är törstig ju! Tycker att jag dricker rätt bra ändå, men tydligen inte tillräckligt...

Åkte hem till Veronika efter vårdcentralen, det var nice! Lekte lite kurragömma med Shiva, men hon var inte riktigt nöjd med min lekinsats till 100%. Haha, jag är ju så lättuttröttad (heter det så?) just nu. Så hon fick måla mina naglar istället. Rosa blev det, och duktig var hon för sin ringa ålder på fem år =) Fikade på rulltårta, bullar, kaffe o mjölk. Gott värre! =) Men nu är det faktiskt Veronikas tur att komma upp hit o se hur jag bor ^^

Nu ska jag kika på en film. Ställer klockan för säkerhets skull om jag skulle somna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback