friskvårdskort

Datum: 2010-01-07 Tid: 22:01:16

Imorgon ska jag ner till kommunen och fixa friskvårdskort. Det är tydligen en ny grej dom har börjat med, att man måste ha det för att få simma gratis via jobbet. Hade inte jag en aning om när jag simmade häromdagen, så jag fick snällt betala. Men lika bra att fixa det och köra ett simpass imorgon igen så man kommer in i rutinerna snabbt ^^

Ska försöka sysselsätta mig så mycket som möjligt imorgon, kanske jag och mammi kan åka och kolla på en spjälsäng till rimligt pris i Ulricehamn efter simningen =) Får kolla om hon har tid. Och träffa Rachel imorgon med hoppas jag, titta på ultraljudsbilder! Hon ska till Göteborg och göra det, jag är såå avundsjuk. Men det kostar 450 kronor och det har jag inte riktigt råd med.

Snart ska jag iallafall sova. Tröttmössa efter denna dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback