flytta till afrika?

Datum: 2010-01-14 Tid: 15:08:28

Efter mammi var här på frukost så åkte vi till försäkringskassan och fixade lite papper, och därefter åkte vi och handlade nödvändigheter. Nu har jag suttit och fyllt i papprena till fk, och jag blir så trött! Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att flytta till Afrika och bo där i en hydda för att slippa alla jävla papper och myndigheter! Så jäkla jobbigt.

Att man dessutom får reda på att semestern jag har ansökt om tydligen inte blivit rätt behandlad gör inte saken bättre. Jag har ansökt om semester fram till havandeskapsledigheten går i kraft vilket är den 3 februari, men semestern är bara behandlad till den 17 januari. Antingen har dom inte hunnit längre eller så har något blivit fel. Om det har blivit fel så hoppas jag att de kan lösa det fortast möjligt.

Blir så trött på att ingenting kan gå smärtfritt och lätt längre! Bara en jäkla massa krångel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback